Bu sözün aksini iddia eden varsa buyurun konuşalım.EŞYA BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR.
https://bredaholland.blogspot.com/2019/03/bu-sozun-aksini-iddia-eden-varsa.html
Bu Blogda Ara
3 Ocak 2017 Salı
İNSANLIĞA DUYURULUR... Maksat; beşeriyeti doğru ...
Maksat; beşeriyeti doğru yoldan uzaklaştıran pusudaki düşmana karşı uyarmak ve ekserisini şükürsüz bırakan âfetin nereden geldiğine dikkati çekerek tedbirli olmalarını sağlamaktır.
İblisin dileği yerine getirilmiştir.
Zira meşiyeti İlâhiye insanın, kendi yolunu kendisinin seçmesini gerektirmiştir. Esasen insan hem bayır, hem de şerre karşı istidatlı yaratılmıştır. Serbest olarak tercihini yapması için kendisine bir de akıl lütfedilmiştir. Ayrıca tedbirli olmasına yardım edilmek üzere peygamberler gönderilmiştir. Bu Bu yoldan, dinî değerler kendilerine ulaştırılmıştır. Bu şartlar içinde insanoğlu ve Allah’ın, ya da İblisin yolunu seçecektir. Mizacındaki hayır ve şer mücadelesine kumanda ederek sonunda iki sonuçtan birine ulaşır. Böylece Allah’ın, kullarını imtihan etmesi ve İlâhî kanunların tatbikata konması gerçekleşmiş olur. İnsan isterse hidayeti seçer, isterse dalâleti. Fakat Allah’ın kurduğu düzen içinde İradesini serbestçe kullanarak hidayet veya dalâleti kendisi gerçekleştirmiş olur.
Maksat; beşeriyeti doğru yoldan uzaklaştıran pusudaki düşmana karşı uyarmak ve ekserisini şükürsüz bırakan âfetin nereden geldiğine dikkati çekerek tedbirli olmalarını sağlamaktır.
YanıtlaSilİblisin dileği yerine getirilmiştir.
Zira meşiyeti İlâhiye insanın, kendi yolunu kendisinin seçmesini gerektirmiştir. Esasen insan hem bayır, hem de şerre karşı istidatlı yaratılmıştır. Serbest olarak tercihini yapması için kendisine bir de akıl lütfedilmiştir. Ayrıca tedbirli olmasına yardım edilmek üzere peygamberler gönderilmiştir. Bu Bu yoldan, dinî değerler kendilerine ulaştırılmıştır. Bu şartlar içinde insanoğlu ve Allah’ın, ya da İblisin yolunu seçecektir. Mizacındaki hayır ve şer mücadelesine kumanda ederek sonunda iki sonuçtan birine ulaşır. Böylece Allah’ın, kullarını imtihan etmesi ve İlâhî kanunların tatbikata konması gerçekleşmiş olur. İnsan isterse hidayeti seçer, isterse dalâleti. Fakat Allah’ın kurduğu düzen içinde İradesini serbestçe kullanarak hidayet veya dalâleti kendisi gerçekleştirmiş olur.